Overslaan naar inhoud
Menu
mana news
  • Privacy Policy
  • sitemap
mana news

Nieuwe naam van T-Mobile en Tele2 (5)

Geplaatst op december 29, 2023 door admin

De nieuwe naam van T-Mobile en Tele2 is Odido. Deze naam is gekozen omdat deze een positieve associatie heeft met het Nederlands. Het is een samentrekking van de woorden “o” (van “ons”) en “ido” (van “idool”). De naam moet een gevoel van verbondenheid en vertrouwen oproepen.

De naamswijziging is onderdeel van een grotere herstructurering van het bedrijf. T-Mobile Nederland en Tele2 Mobiel zijn samengevoegd tot één bedrijf, dat ook verder gaat als Odido. Het bedrijf wil zich met deze naamswijziging meer onderscheiden van de andere telecomproviders in Nederland.

De naam Odido is sinds 5 september 2023 in gebruik. Klanten van T-Mobile en Tele2 Mobiel zijn automatisch overgezet naar het nieuwe merk.

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recent Posts

  • De stikstofuitstoot van de verwerking hiervan moet verminderen. (12) letters
  • Ronit van Tijn Palache vreest discussies n.a.v. het advies van de Gezondheidsraad hierover. (7) letters
  • Ondanks inreisproblemen in deze stad bleef Iran overeind tegen Belgë. (10) letters
  • wie schreef de boeken over mary poppins met 1 1 7 letters
  • gedicht met dezelfde beginletter 9 letters
©2026 mana news | Aangedreven door Superb Themes